søndag 16. september 2012

God søndag!

Lysene er tent og roen man får på en slik søndag morgen,er bare heeelt herlig synes jeg...Har vært på en liten "buskeslang",for å pynte opp den lille kassen min..:)Disse grenene er bare så skjønne synes jeg(vet jo ikke hva slags type det er.)men i kassa gjorde de seg godt:)
 Den lille kassa er et av mine første funn fra Skrot Tor.Den kom fra en militærleir,og ble brukt til å oppbevare ammunisjon...snakk om at den kassa fikk et nytt og bedre liv:)))

 Søndag er også dagen for ro og kos...så i dag har mor bakt innebakte horn..ÅH!ungdommen i huset jublet når de sto opp til disse:))Godt det ikke alltid skal så mye til:)))Etter en lang frokost venter litt kreative syssler,bilder skal males .Bilder så store at kunden må ha henger for å få det med seg,ho,ho. Men også små bilder til en liten,liten baby som kom veldig tidlig til denne verden. Hun skal få en lite ugle med søte høstelige innslag på.Gleder meg til å sette igang nå:)))

En riktig så SKJØNN søndag ønsker jeg dere alle,klemmer fra Vibeke

7 kommentarer:

  1. Å så vakkert Vibeke....Jeg tror det er snøballbusk.....jeg kaller den det.
    For en koselig stund ja...Lykke kalles det!
    Nå fikk jeg også lyst til¨å bake....hi,hi det hart jeg jo alltid...
    Kose deg massevis med alt det gøye du skal gjøre i dag.
    Goklem fra Bergen.

    SvarSlett
  2. Så sjarmerende gammel kasse. Har noen store som jeg pleier å ha ute, men nå vandrer jeg rundt for å se om den kan drasses inn når utesesongen er over. Takk for tips, og ha en fin søndag;)

    SvarSlett
  3. jeg har også vært på slang....samme slags busk....nydelige! vet ikke hva dem heter, men liker dem bedre en oransj ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så fint det så ut i den gamle kassen. Nydelig med lys og blomster. Vakkert!

    SvarSlett
  5. Darling Vibeke, I like so much the way you have to arrange every thing in a so lovely way, and decorate with so simple things!
    Have a nice day
    Silvia

    SvarSlett
  6. Så nydelig med snøbærene til de hvite lysene og den rustikke kassen, jeg kaller de for snøbær men vet ikke om det er det rette navnet, jeg har en slik busk men jeg blir alltid for sen til å ta inn noen bær, de blir så fort svarte når det regner mye, og det har det jo så menn gjort i år.

    Ønsker deg ei riktig fin, ny uke :))

    SvarSlett
  7. Så heldig at jeg fant bloggen din, for den er helt herlig.
    Du går rett inn i bloggrullen min. Gleder meg til å kunne følge deg framover.

    Stikk gjerne innom og delta i gavedrysset mitt.

    Hilsen fra Inger

    SvarSlett