onsdag 1. juli 2015

En fantastisk kveld på en fantastisk plass !

Jeg samler på
MINNER...
og denne kvelden
er et av mine fine
minner jeg vil
ta med på min reise...
Sankthansaften var vi så heldig å bli invitert til denne herlige plassen. En god venn av meg Bente Løvall eier nemlig denne vakre plassen i Nevlunghavn. I år har de bygd seg dette vakre orangeriet i hagen og alt er laget etter den fantastisk hendige mannen hennes sitt hode....helt utrolig å ha slike evner spør du meg. Bente har det med å skape det vakkert rundt seg hun også ,samtidig som hun er et godt og behagelig menneske å være sammen med....er det rart jeg storkoste meg :)
 Deilige ost ,kjeks,deilige frukt, god drikke og selvfølgelig den gode samtale , vanket det rundt dette bordet denne kvelden. Man kan ikke ha det stort bedre...det er da man føler seg RIK.

 Vakre miljøer med gamle skatter fra gården...da skapes det SJEL !












 Å kjære tid FOR en plass og FOR en kveld....vakkert er det også å oppleve gleden sammen med andre som setter pris på det samme som deg..:)  TAKK kjære Bente !
Ja dere lurer kanskje på hva som skjer med vårt eget prosjekt Orangeri...? Vi har nå fått gravd opp der huset skal stå...med egne hender! Han som skulle grave for oss utsatte og utsatte ,og slikt har vi ikke tid til. Nå venter vi på et klar signal fra noen hendige karer som skal hjelpe oss på vei...(siden vi ikke har evner som mannen til Bente:) Har vel liten tro på at det skjer noe denne uken også...så vi får bare smøre oss med den STØRSTE tålmodigheten man kan ha....litt av en prøvelse det her..:)
Men siden influensa har tatt et skikkelig grep på denne dama hadde det ikke vært stort av hjelp i meg likevel....derfor er det vel greit at det står litt "stand by" nå for tiden...


                                                 Vakre sommerdager  til dere alle !
                                                  KLEM VIBEKE

5 kommentarer:

  1. So beautiful! What a lucky girl! Flu? In the summer? Yuck! Feel a lot better soon! Rest!

    SvarSlett
  2. Thank you so much for sharing your beautiful visit in this gorgeous place. So peaceful, relaxing and simple lovely vintage beauty to surround yourself in and enjoy a delicious meal.

    Sarah :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk sted! Og nydelige bilder.

    SvarSlett
  4. Så utrolig vakkert! Skjønner godt du koste deg her!
    Du har all min sympati vedr. influensaen, jeg starta selv ferien med å bli syk,(hangler enda), føler jeg "mista" en hel uke......
    Det blir spennende å følge dere på veien, utrolig slitsomt med disse håndverkerne som ikke kommer.....
    Ha fine dager og riktig god bedring!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Skønt orangeri, flot bygget! Bare jeg kunne bygge sådan!
    Sommerhilsen fra Lene

    SvarSlett