torsdag 4. januar 2018

Et friskt pust !

 Det blir alltid tomt og litt "tamt"etter at jula blir ryddet ut , men i år syntes vi faktisk det var litt godt og få det litt "luftigere" igjen . På kjøkkenet har friske grønne urter tatt plass på spisebordet og i selskap med hvite tulipaner ,ja da gir det rommet et skikkelig friskt pust ! 
 Hvite tulipaner eller hvite blomster i det hele tatt, er så utrolig vakkert. Disse er fra Mester Grønn.

 Tre forskjellige urter i denne trebollen fra Cederberg Antik , både dekorativt og lukter nydelig på kjøkkenbordet.
 Etter jula dro ble det en liten (midlertidig..) omøblering på kjøkkenet ...Jeg er en sånn som også omøblerer når jeg fortar en skikkelig vask i huset ...er det rart en liten rengjøring kan ta sin tid,hi,hi :)

 Stolene her er jeg spesielt glad i og er gode å sitte i her på kjøkkenet. Vi har ikke hatt bordet slikt tidligere men foreløpig funker det fint slik også...Vi få se hvor lenge det holder :)
 Jeg har gjort meg noen tanker om å tone litt ned den hvite dominante stilen her hjemme og har begynt å gi noen av møblene et litt mer markert utrykk. Som dette gamle vakre skapet som var malt hvitt og forsvant litt til den sammen hvite veggen bak. Siden jeg fortsatt er veldig glad i å omgi meg med den lyse og lette stilen blir det å gi møbler og vegger et varmere preg med lin og gråtoner. Og nå er forvandlingen begynt med dette gråmalte skapet i lysgrå "Ascott" med antikkvoksbehandling tilslutt.


Så det er planen fremover
men vi går gradvis fremover og må ta en dag av gangen..
Fortsatt sliter jeg med kneet mitt som dominerer
formen i hverdagen.
Men her har man det ikke
travelt og alltid greit
å ha kreative prosjekter
som venter og
som man kan glede seg til.
 
Håper alle har en fin
start inn i det nye året!
 
 
KLEM FRA VIBEKE
 



9 kommentarer:

  1. Hei,jeg heter Lusia
    Jeg kommer fra Polen,men jeg bor i Norge cirka 6 år.
    Kanskje kan du hjelper?
    Ditt stolene er pen! Hvor jeg kan kjøpe det sammen? Siste ganger jeg var i Bohus,mange pent møbler men betale for mye....

    Beklager jeg lære norsk..mvh Lusia

    SvarSlett
  2. Mooi de witte tulpen...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    SvarSlett
  3. Dette er så vakkert, Vibeke ... Jeg elsker tulipanene!

    SvarSlett
  4. Mysiga bilder och klart 2018 blir ett bra år, eller hur?!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  5. Lekre bilder som vanlig og herlig stemning. Godt nytt år!

    SvarSlett
  6. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett